Tråkigt väder...

Usch är så sjukt trist väder ute... Nu längtar jag iallafall efter lite snö.. Hellre snö än det här tråkiga vädret! Speciellt till första advent också.. Hade vart lite mysigare med snö då. Ska in till stan med några kompisar och kolla på fyverkeriet vid slottet som det brukar vara varje år. Efter det ska vi nog ut och käka nånstans.. Vet inte vart än men är lite sugen på kinabuffé. :)

Har fortfarande inte hunnit fixa headern till min blogg än.. Linnéa skulle ha hjälpt mig igår men mina föräldrar var här på middag då så hann inte sitta något vid datorn.. Men ikväll kanske :)

Idag har jag vart ledig, har iofs vart ledig sen i söndags. Riktigt skönt! Blev ett 40 minuters crosstrainerpass idag vilket var superskönt! Slipper man pallra sig till gymmet nu i "vintermörket". Har även haft en trevlig dag med Malin och ätit pannkakor som jag inte gjort på hur länge som helst, samt haft en jämn match i tekken på ps3an hehe. :) Ikväll blir det lugnt. Niklas ska iväg och spela fotboll så jag kommer nog slappa framför tvn.

Hej så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0