Its a windy day...

Usch jag får typ ungest att blogga för att min design ser så hemsk ut haha.. Men snart, snart! Ska den fixas! :D
Linnéa kommer hit imorgon så hon kanske kan visa once for all hur man gör. Jag som brukar vara bra på datorer borde egentligen fatta hur man gör, men nej.. hehe..

Hade iallafall en supertrevlig dag igår med Malin :) Vi åkte till Gränby och Julklappsshoppade! Nu har jag bara några kvar hehe.. Men det är ju typ en månad kvar så det ska nog hinnas med!

Nu ska jag strax gå till gymmet. Blev ingen träning igår, har lite ångest över det hehe.. Vill verkligen hålla igång nu.. För om jag kommer in i en vilosvacka är det svårt att komma igång igen. Så nu kör vi på beach 2012 for real!
Hoppas att jag inte blåser bort på vägen dit! Det är storm ute! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0