Händelserik helg

Har inte hunnit uppdatera något nu i helgen har vart mycket att göra.. Kan börja med fredagen. Var ledig då så åkte in till stan och lunchade med några tjejer från jobbet. Sen på kvällen käkade vi pizza jag Niklas och några kompisar till oss. Efter det åkte jag in till stan och mötte upp sandra för att sedan dra till födelsedagsbarnet Bella. Det blev förfest med massa prat och sedan drog vi till Flustret. Jag var väl där till drygt halv ett ett, sen drog jag vidare och mötte upp Niklas, stoffe sunkan och Filiå på White Club.. Är inte så förtjust i det stället men såg väldigt fräscht ut nu efter ombyggnad och namnbyte hehe.. Det blir ju vad man gör det till också..Vi shakade loss på dansgolvet och var typ sist kvar när dom stängde hahah.

I lördags jobbade jag 13-21 så var ju lite seg efter fredagens partande. Gjorde inte så mycket när jag kom hem, gick väl och la mig runt 11 halv 12 för Niklas ville spela lite tv-spel.

I söndags - första advent skulle vi gå på fyverkerierna vid 17.20 vid slottet men dom blev tyvärr inställda pga vädret. Det regnade och blåste hela dagen, hur tråkigt som helst. Så vi drog och käkade på Java istället. Mycket trevligt :) Efter det drog vi hem till Lotta och drack glögg och spelade spel. Blev en lyckad advent trots det inställda fyverkeriet. Blev lite snöfall också så lite julkänsla fick man ju!

Och nu sitter jag här och bloggar.. Dricker kaffe och en proteinshake. Ska snart bege mig till gymmet. Blir nog maskiner idag och lite kondition också. Sen blir det jobb 15-21, hoppas det är lite lugnare ikväll! Var hur mycket som helst på jobbet i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0